FANDOM

Loretta
Loretta1
Framträdanden
Första
framträdande

Star Stable Online

Spel-
framträdanden

Star Stable Online

Allmänt
Ålder

18

Kön

Kvinna

Boplats

Moorlandstallet

Häst

Bartok

Karaktärsdrag
Lojalitet

Moorlandstallet, Bobcatklubben

Favoritmat

Sushi

Gillar
Loretta är en medlem av Bobcatklubben och står vid Moorlandstallet, där hon håller i Bobcats vildmarkslopp. Hon verkar vara förtjust i Justin. Tan är hennes bästa vän.

Personlighet

Loretta sätter upp en kaxig front mot de hon inte känner, men är egentligen vänlig. Hon är dock en obotlig snobb. Hon är vidskeplig och tror på spöken.

Star Stable Online

Biografi

Loretta är född och uppvuxen i Moorland i en väldigt normal familj, enligt henne själv.

Tävling

Journalanteckningar

Första inlägget

"Loretta är drottningen av Moorlandstallet och en av ledarna för ridklubben Bobcat Girls.

Även om hon kan vara lite snobbig så måste jag erkänna att Loretta är en riktigt duktig ryttare och hon älskar sin häst. (Tidningen Jorvik Gazette utnämnde henne till en av de ”stigande stjärnorna” på den internationella dressyrscenen, nästa Anne von Blyssen!) 

Och om du bortser från attityden så är hon en väldigt lojal vän, särskilt mot Tan."

Andra inlägget

"Många tjejer runt Moorland är kära i Justin, men Loretta är helt besatt av honom.

Jag tror dock inte att han lägger märke till henne på det sättet. Han har bara ögon för hästar. Stackars Loretta."

Etymologi

Ett namn från det italienska namnet Laura som betyder "den lagerkrönta"

Trivia

  • I onsdagsuppdateringen 2015-04-22 fick Loretta ett nytt, uppdaterat utseende i samband med uppdateringen av Moorlandstallet.

Loretta-1

  • Hösten 2018 uppdaterades Lorettas häst från den äldsta starthästmodellen till en Trakehnare. Hennes häst är den enda Trakehnaren i spelet som är helt vit, den går inte att köpa.

Starta en diskussion Diskussioner om Loretta

  • :P

    2 meddelanden
    • Jag vet att jag har sagt det,med jag är galen i Lorettas häst!
    • Haha