FANDOM

Säkerhetsvakt

Säkerhetsvakt i Fort Pinta med ett dagligt uppdrag.

Dagliga uppdrag är en variant av uppdrag som finns tillgängliga för spelaren att ta sig an fler gånger om. Vissa uppdrag är tillgängliga varje dag, såsom skötsel av de olika stallen och dagliga tävlingar, medan andra endast finns tillgängliga under en viss veckodag. Spelaren kan bara utföra ett och samma dagliga uppdrag max en gång per dag.

Till skillnad från de vanliga uppdragen så markeras dagliga uppdrag med ett blått utropstecken istället för ett gult. Dagliga uppdrag ger inte heller spelaren några XP.

Uppdrag tillgängliga varje dag

Varje dag har spelaren möjlighet att utföra tre stallsysslor i alla stall - mockning, fodring och vattning åt hästarna, samt borstning och kratsning av hovarna i New Hillcrests stall. Varje stallsyssla ger 30 JS i alla stall förutom Stallet Gyllenbladet, som ger ut 45. Var syssla ger också 25 ryktespoäng inom gällande fraktion.

Alla tillgängliga tävlingar till häst är också möjliga att delta i för JS och rykte varje dag. Dessa tävlingar ger inga XP till spelaren, men ger XP till spelarens häst.

Uppdrag tillgängliga fler gånger per dag

Vissa dagliga uppdrag är tillgängliga för spelaren att göra fler gånger per dag. Dessa uppdrag utmärks precis som vanliga dagliga uppdrag med ett blå utropstecken, men spelaren tjänar varken JS eller några andra belöningar på dessa uppdrag. Uppdragen går oftast ut på att transportera spelaren mellan två olika punkter på spelkartan. Dessa uppdrag innehåller inte heller alltid en uppdragslogg.

Lista av dagliga uppdrag

Måndagar:

Tisdagar:

Onsdagar:

Torsdagar:

Fredagar:

Lördagar:

Söndagar:

Uppdateringar

  • 2011-11-16: Dagliga uppdrag ändrades, så att de inte längre alla var tillgängliga varje dag, men belöningen för att utföra dem blev högre.

Trivia