Star Stable Online
Star Stable Online.png
Deweloper(zy) Pixel Tales
Wydawca/y Star Stable Entertainment
Data/y wydania październik 2011 (Szwecja)
czerwiec 2012 (świat)
Język szwedzki, angielski, norweski, fiński, hiszpański, francuski, portugalski, włoski, niderlandzki, niemiecki, węgierski, polski, rosyjski, duński
Gatunek/i Towarzyskie, MMORPG, edukacyjne, dla dzieci, o koniach
Klasyfikacja brak ograniczeń

Star Stable Online – gra MMORPG osadzona w uniwersum Jorvik, następca Akademii Gwiazd, Starshine Legacy i Stajni Marzeń. Pierwszy serwer otwarto 26 września 2011 roku, zaś gra została oficjalnie otwarta w październiku 2011 roku w Szwecji oraz w czerwcu 2012 roku na świecie. Do 5 poziomu można grać za darmo, a by grać po osiągnięciu tego poziomu, należy wykupić członkostwo, które nazywa się Star Rider. Star Stable Online na całym świecie ma ponad 12 mln zarejestrowanych kont (w Polsce ponad pięćdziesiąt tysięcy) i jest najszybciej rozwijającą się grą online o koniach.

Fabuła

Młoda dziewczyna przybywa na wyspę Jorvik, do stadniny w Moorland na wakacje, mając nadzieję na dostanie się do Instytutu Hipologii w Jorvik. Stopniowo poznaje mieszkańców, zaczyna pomagać im w codziennych zajęciach, a wkrótce kupuje swojego pierwszego konia i postanawia się tu osiedlić. Podczas pobytu na wyspie zaczynają dziać się dziwne rzeczy. Lider Strażników AideenFripp i nowe koleżanki proszą dziewczynę o dołączenie do Jeźdźców Dusz, aby pomogła im pokonać organizację Dark Core, która chce uwolnić potwora, Garnoka. Teraz to od niej zależą losy całej wyspy. Musi poznać swoje magiczne zdolności i perfekcyjnie opanować jazdę konną, by pokonać zło.

Oficjalny opis

Jedź na swoim koniu przez przepiękny świat 3D, pełny ekscytujących przygód!

Star Stable to wspaniała wirtualna gra, w której odkrywasz przepiękną wyspę Jorvik na grzbiecie swojego własnego konia. Razem z tysiącami innych graczy będziesz w centrum ekscytujących wydarzeń i przygód, będziesz uczestniczyć w wyścigach, opiekować się swoim koniem w Twojej własnej stajni i rozwiązywać tajemnice spektakularnej, oryginalnej historii!

Wybierz i trenuj swojego własnego konia

Rozpocznij swoją przygodę w Star Stable przez wybranie swojego własnego konia! Im bardziej doświadczonym jeźdźcem będziesz, tym większy będziesz mieć dostęp do specjalnych ras koni. Który z koni jest odpowiedni dla Ciebie? Możesz mieć tyle koni, ile tylko zechcesz!

Rozwiąż tysiące zadań

Jorvik to wyspa pełna tajemnic i przygód. Poznaj fascynujące postaci na całej wyspie i stań się częścią pasjonującej historii!

Graj razem ze swoimi przyjaciółmi

Star Stable jest grą online, co oznacza, że możesz grać razem ze swoimi przyjaciółmi! Spotykaj swoich przyjaciół, wybieraj się z nimi na przejażdżki w ogromnym świecie! W Star Stable możesz zacząć swój własny klub jeździecki, brać udział w wyścigach czy omawiać nowe zadanie ze swoimi przyjaciółmi w przytulnych kawiarenkach!

Weź udział w wyścigu i wygraj nagrodę

Star Stable pełne jest utalentowanych jeźdźców, takich jak Ty! Możesz pokazać swoje umiejętności jeździeckie przez udział w wyścigach i zawodach! Ukończ wyścigi w pojedynkę lub bierz udział w mistrzostwach z innymi graczami. Niech wygra najlepszy! Za pierwsze 3 miejsca - czyli podium dostaniesz rozetę, ale uwaga zestawy rozet się różnią! Rozeta w Moorland wygląda zupełnie inaczej niż, np. w Stajni Jorvik.

Opis zwykły

Star Stable Online jest grą rozwijającą się. W każdą środę gra jest wzbogacana o nowe zadania lub funkcje. W grze celebrowane są wydarzenia, które są zaczerpnięte ze świata realnego lub wymyślone przez twórców. Gracze mogą kontaktować się ze sobą, tworzyć grupy, rozmawiać na czacie, dołączać do klubów jeździeckich, zdobywać osiągnięcia, spotykać się w kawiarniach i innych miejscach. W społeczności znajdują się też ambasadorzy, którzy są łącznikiem między graczami i twórcami. Gra oferuje wiele zadań dotyczących jazdy konnej, uczy poczucia obowiązku i troski nad zwierzęciem.

Zostań Star Rider

Star rider sso.jpg

Aby uzyskać członkostwo Star Rider i otrzymać pełny dostęp do Star Stable Online, należy wybrać jedną z dostępnych płatności cyklicznych, a są to:

  • odnawialna miesięcznie za 14.99 PLN,
  • odnawialna co 3 miesiące za 39.99 PLN,

Możliwe jest również wykupienie dożywotniego członkostwa - Star Ridera LifeTime za 129.99 PLN.

Dostępne formy płatności to Paysafecard, VISA, MasterCard lub PayPal. [1] Można też wykupić członkostwo za pomocą telefonu - oprócz Star Ridera LifeTime.

Przypisy

Gry z uniwersum Jorvik
Starshine Legacy: Epizod 1Epizod 2Epizod 3Epizod 4
Akademia Gwiazd: Audition!Showtime!Breakthrough!Starstruck!
Star Stable: Jesienny GalopZimowy RajdWiosenna PrzygodaLetnie Zawody
MMORPG: Star Stable Online
Aplikacje na telefon: Star Stable FriendsStar Stable Horses