FANDOM

Stajnia Marzeń: Jesienny Galop
Jesienny galop
Polska okładka gry
Deweloper(zy) Pixel Tales, Jättemedia
Wydawca/y Hidden Entertainment AB, Stabenfeldt AB, Pennygirl
Platforma/y PC
Data/y wydania 2008 (świat),
marzec 2009 (Polska)
Język szwedzki, angielski, czeski, polski, rosyjski, niemiecki, węgierski
Gatunek/i Towarzyskie, edukacyjne, dla dzieci, o koniach
Klasyfikacja brak ograniczeń

Opiekuj się, trenuj, rywalizuj - opanuj sztukę jeździecką
Stajnia Marzeń: Jesienny Galop – pierwsza gra z serii Star Stable. Jeździectwo w tej części jest nastawione na jazdę terenową (kros). Celem gry jest wygrać Puchar Claymore.

Opis gry

Nadeszła jesień. Natura przybrała barwy ognistej czerwieni, rdzawej pomarańczy i ciepłej żółci. Liście powoli lęcą ku ziemi niesione podmuchami wiatru. Przybywasz na wyspę Jorvik. Świat pełen przygód stoi przed Tobą otworem!

Czy już od dziecka konie były Twoimi ukochanymi zwierzętami? Zawsze marzyłaś, by się nimi opiekować i karmić?

Teraz możesz dać się porwać ich żywiołowej naturze. Dziel z nimi każdą chwilę i ciesz się wolnością podczas wspólnych przejażdżek!

Lokacje

Galeria

Ciekawostki

  • Jest to jedyna część, w której grę można zapisać nie tylko w szałasach, ale też w domach mieszkalnych w miasteczkach.
  • Tylko w tej części można zbierać rośliny do karmienia konia.
  • W części tej pieniądze zdają się mieć większą wartość, gdyż ceny koni są niższe w porównaniu do następnych części.
  • Nie ma też na ekranie okienka pokazującego poziom i ilość posiadanej waluty.
  • Jeżeli z tablicy przyjmiemy dzienne zadania w Stadninie w Jorvik, możliwe jest, że łopata, szczotka i wiadro będą zamiast ich normalnych nazw 2 pełne zdania i jedno ucięte: "Pola mienią się złotem dojrzałych kłosów, drzewa uginają się pod ciężarem owoców, a wiatr robi się coraz chłodniejszy.", "W ten czas zmian na wyspie Jorvik pojawia się dziewczyna." oraz "Od zawsze kochała konie. Pragnęła być blisko nich, otaczać je opieką i troską, pragnęła podziwiać świat z wysokości końskiego grzbietu. Miała piękn-". Najprawdopodobniej jest to błąd.

Gry z uniwersum Jorvik
Starshine Legacy: Epizod 1Epizod 2Epizod 3Epizod 4
Akademia Gwiazd: Audition!Showtime!Breakthrough!Starstruck!
Star Stable: Jesienny GalopZimowy RajdWiosenna PrzygodaLetnie Zawody
MMORPG: Star Stable Online
Aplikacje na telefon: Star Stable FriendsStar Stable Horses