FANDOM

Jorveski dziki koń
Jorveskie Dzikie konie
Wersje kolorystyczne 2016:
Szaro-Fioletowy/Siwy z czarną grzywą
Czarno-Czerwony/Kary
Niebieski/Ciemnosiwy
2017:
Czarno-niebieski/Kary
Zielono-brązowy/Gniady z siwą grzywą
Biało-Różowy/ Siwy z kremową grzywą
2018:
Złoty/Izabelowaty
Biały z neonowymi elementami/Ciemnosiwy
Jeleniowaty z fioletowymi cieniami/Gniady
Mroźny/Karodereszowaty
2019:
Kwiat wiśni/Szampański pręgowany
Kwiat brzozy/Ciemnosiwy z plamiastą derką
Woodear/Kasztanowaty leopard
Pepita/Bułany
Fawncy/Ciemnoizabelowaty
2020:
Umbra/Kary przydymiony
Ayla/Siwy
Kampos/Myszaty frame overo
Tellina/Gniady sabino
Miejsce kupna Jodłowy Gaj
Moorland
Twierdza Galopującego
Magiczny Jarmark Świąteczny
Plaża Fortu Pinta
Poziom odblokowania 1
Koszt Pierwsze: 399 SC
Drugie, trzecie i czwarte: 599 SC
Piąte: 950 SC
Szóste: 850 SC
Siódme i ósme: 950 SC
Dziewiąte:
850 SC

Jorveski dziki koń – rasa konia dostępna w grze Star Stable Online.

Star Stable Online

Ogólnie

Rasa została dodana do gry po rozstrzygnięciu instagramowego konkursu na najpiękniejszego konia. Początkowo tylko zwycięzca miał otrzymać zaprojektowanego przez siebie wierzchowca, jednak ostatecznie konie te zostały udostępnione dla wszystkich graczy. Pierwszy raz pojawiły się 8 czerwca 2016 roku w Jodłowym Gaju. Ich model był wzorowany na budowie kuców islandzkich. Konie zmieniają swój wygląd, gdy przebywają w odludnych miejscach. Są tak samo szybkie, jak zwykłe konie.

Opis w grze

Niektóre niedostępne miejsca Jorvik wydają się być zaludnione przez wyspiarskie, dziko żyjące konie, nawet w stuleciach kiedy wyspa była niezamieszkana i zupełnie dzika. Konie te są uważane za naturalnych mieszkańców wyspy, których nazwano Jorveskimi Dzikimi Końmi. Rasa ta jest szczególna ze względu na swoje żywe kolory i wzory, które mogą zostać znalezione na ich ciele, grzywie i ogonie. Kolory takie jak niebieski, czerwony, zielony, fioletowy i pomarańczowy są uważane za szczególne w przypadku tej rasy. Nawet kolor oczu jest niezwykły i może być fioletowy, czerwony lub niebieski.

Wierzy się, że koń ten żyje w symbiozie z przepływem pandorycznej energii i w ten sposób tłumaczy się ich niezwykłe umaszczenie. Wielu ludzi wierzy również w to, że konie te posiadają szczególne magiczne umiejętności. Jorveskie Dzikie Konie są zazwyczaj nieco niższe i mają bardziej korpulentne ciała, nieco podobne do koni fiordzkich, ale mogą być także odnalezione w innych wariacjach oraz posiadają widoczne różnice uwzględniające ich wzrost czy budowę.

Dzikie konie 2016

Charakterystyka

Pierwsza odsłona Dzikich Koni Jorveskich została dodana do gry 8 czerwca 2016 roku i pozostała w Jorviku do 15 czerwca 2016 roku. Ich budowa wzorowana była na kucach islandzkich. Pojawiły się ponownie 19 lipca 2017 roku i pozostały w Jorviku do 26 lipca 2017 roku. Następnie były dostępne od 18 września 2019 roku do 16 października 2019 roku.

Opis oficjalny

★ Jak nazywa się nowa rasa? Unikalny i cudowny Dziki Koń Jorveski!

★ Gdzie mogę je nabyć? Od Gary'ego Goldtooth w Jodłowym Gaju.

★ Ile kosztują? 399 Star Coins.

★ Na jakim poziomie muszę być? Dziki Koń Jorveski dostępny jest od 1 poziomu, ale musisz być Star Rider, aby móc wjechać do Jodłowego Gaju.

★ Czy muszę wbijać reputację? Nieee!

★ Czy Dziki Koń Jorveski jest tak samo szybko, jak inne konie? Tak, są tak samo szybkie.

★ Z jakich maści mogę wybierać? Te 3 Dzikie Konie Jorveskie są tak piękne, że nie ma możliwości, aby opisać je tylko słowami, dlatego przyjrzyjcie się im bliżej.

Dzikie konie 2017

Charakterystyka

Druga odsłona Dzikich Koni Jorveskich została dodana do gry 1 lutego 2017 roku i pozostała w Jorviku do 15 lutego 2017 roku. Ich budowa wzorowana była na modelu koni shire. Pojawiły się ponownie 18 września 2019 roku i pozostały w Jorviku do 16 października 2019 roku.

Opis oficjalny

★ Dziki Koń Jorveski? Tak jest! To najstarsza rasa konia Jorvik, która pojawia się w różnych kształtach, rozmiarach i kolorach.

★ Gdzie mogę je dostać? Gary Goldtooth rozłożył swój obóz na drodze do Jodłowego Gaju! Jeśli spotkaliście go w zeszłym roku, na pewno wiecie, gdzie szukać. Pamiętajcie, że Gary zostaje tylko przez 2 tygodnie!

★ Jak dużo kosztują? Te trzy piękności dostępne są za 599 Star Coins każda.

★ Na jakim poziomie muszę być? Konie możesz kupić, kiedy będziesz mieć możliwość wjazdu do Jodłowego Gaju, jesteś Star Rider oraz Miasteczko Srebrna Polana jest dla Ciebie otwarte!

★ Z jakich maści mogę wybierać? To najlepsza część! Ze względu na to, że konie te zostały stworzone pod dużym wpływem pandorycznej energii, mogą zmieniać kolor! Jak tylko znajdziesz się w jorveskiej dzikości, magia konia zaczyna działać i nabierają one cudownych kolorów. Kiedy zbliżają się do stajni lub zaludnionych terenów wracają do normalnych kolorów.

Dzikie konie 2018

Charakterystyka

Trzecia odsłona Dzikich Koni Jorveskich została dodana do gry 17 stycznia 2018 roku i pozostała w Jorviku do 31 stycznia 2018 roku. Ich budowa wzorowana była na modelu koni shire. Pojawiły się ponownie w aktualizacji 20 lutego 2019 roku i pozostały w Jorviku do 6 marca 2019 roku. Następnie były dostępne od 18 września 2019 roku do 16 października 2019 roku.

Opis oficjalny

★ Jaka jest nazwa tej rasy? Dziki koń jorveski!  

★ Gdzie mogę go kupić? W Jodłowym Gaju, w pobliżu piaskownicy Andy'ego!  

★ Jaka jest cena? 599 monet Star Coins!  

★ Jaki jest wymagany poziom postaci?  Dla tych koni nie jest wymagany określony poziom postaci. Wystarczy, że dostaniesz się do Jodłowego Gaju!  

★ Czy muszę popracować nad swoją reputacją?  Nie, to niekonieczne! 

★ Jakie są dostępne ubarwienia?  Spójrz na poniższe obrazki, aby dowiedzieć się, jak wyglądają dzikie konie jorveskie! 

Charakterystyka

Czwarta odsłona Dzikich Koni Jorveskich została dodana do gry 12 grudnia 2018 roku na Magicznym Jarmarku Świątecznym i pozostała tam do 2 stycznia 2019 roku. Ich budowa wzorowana była na modelu koni północno-szwedzkich.

Opis oficjalny

★ Jak nazywa się nowa rasa? To nowa odmiana dzikiego konia jorvickiego!

★ Gdzie go znajdę? Za domem Świętego Mikołaja w Zimowej Wiosce!

★ Ile kosztuje? 599 monet Star Coins.

★ Jaki muszę osiągnąć poziom? Koń ten nie posiada ograniczenia poziomu!

★ Jakie są dostępne kolory? Tym razem dostępny jest tylko jeden wierzchowiec – magiczny mroźny koń, który zamienia się w cudownego niebieskiego deresza, gdy zbliżasz się do stajni i wiosek! To jak dwa konie w jednym!

Dzikie konie 2019

Charakterystyka

Piąta odsłona Dzikich Koni Jorveskich została dodana do gry 26 czerwca 2019 roku na obszarze Sobótki i pozostała w Jorviku do 24 lipca 2019 roku. Ich budowa wzorowana była na modelu koni luzytańskich.

Opis oficjalny

★ Jak nazywa się nowa rasa? Dwie nowe odmiany dzikiego konia jorvickiego!

★ Gdzie je znajdę? Na obszarze Midsommar w Moorland.

★ Ile taki koń kosztuje? 950 Star Coins.

★ Jaki muszę mieć poziom? Spokojnie, nie ma ograniczenia poziomu! Możesz kupić jednego z tych wierzchowców, gdy tylko dotrzesz na obszar obchodów Midsommar.

★ Jakie są dostępne kolory? Konie o umaszczeniu w kolorze kwiatu wiśni i brzozy zamieniają się w bardziej zwyczajne zwierzęta, gdy tylko zbliżysz się do wioski lub stajni. To jak dwa konie w jednym! 

★ Coś jeszcze muszę wiedzieć? Nasze wyjątkowe konie znają też piaff i chętnie go wykonają, jeśli naciśniesz klawisz spacji, gdy stoją nieruchomo. To JEDYNA taka okazja, gdy Gary ma te konie na sprzedaż! Masz czas do 24 lipca, by je zdobyć!

Charakterystyka

Szósta odsłona Dzikich Koni Jorveskich została dodana do gry 23 października 2019 roku w Twierdzy Galopującego i pozostała tam do 6 listopada 2019 roku. Ich budowa wzorowana była na modelu koni fiordzkich. Kosztowały 850 Star Coins.

Charakterystyka

Siódma odsłona Dzikich Koni Jorveskich została dodana do gry 11 grudnia 2019 roku na Magicznym Jarmarku Świątecznym i pozostała tam do 8 stycznia 2020 roku. Ich budowa wzorowana była na modelu koni andaluzyjskich. Kosztowały 950 Star Coins.

Dzikie konie 2020

Charakterystyka

Ósma odsłona Dzikich Koni Jorveskich została dodana do gry 25 marca 2020 roku w pobliżu Domu Starego Jaspera i pozostały w Jorviku do 8 kwietnia 2020 roku. Ich budowa jest wzorowana na modelu koni andaluzyjskich. Kosztowały 950 Star Coins.

Opis oficjalny

 Ayla to nieśmiałe, ale niebywale oddane zwierzę, które tworzy silną więź ze swoim jeźdźcem. Koń ten uwielbia zorzę polarną. Może dlatego, że przypomina jego własne piękne umaszczenie?

 Umbra kocha mrok i uwielbia obserwować świetliki, spędzając długie noce w lesie. Ten majestatyczny goniec ma bardzo wysoką temperaturę ciała z uwagi na swoją ognistą grzywę. Ponoć w dziczy można go zobaczyć jedynie przy bladym świetle nowiu księżyca.

Charakterystyka

Dziewiąta odsłona Dzikich Koni Jorveskich została dodana do gry 3 czerwca 2020 roku na plaży Fortu Pinta i pozostały w Jorviku do 17 czerwca tego samego roku. Ich budowa jest wzorowana na modelu koni achałów-tekińskich. Kosztowały 850 Star Coins.

Opis oficjalny

★ Kampos to uspokajający koń, który będzie idealnym kompanem niespokojnego jeźdźca. Konie te są jednak do bólu stanowcze – w życiu nie spotkasz tak upartego zwierzęcia jak Kampos!

★ Tellina lśni niczym perły i kocha wszystkie błyskotki. Jej dobry wzrok świetnie się sprawdza podczas poszukiwania skarbów. Konie te łatwo się jednak rozpraszają, ponieważ ciągle szukają nowych świecidełek!

Miejsca kupna

2016:

2017:

2018:

2019:

2020:

Maści

Konie w pobliżu miast posiadają swoje "naturalne" maści, jednak z dala od zamieszkałych miejsc robią się kolorowe.

Ciekawostki

  • Galopujący Thompson jeździ na Jorveskim Dzikim Koniu.
  • Jest to pierwsza i jedyna rasa zmieniająca maść w zależności od otoczenia.
  • Dzikie magiczne konie Jorveskie to rasa posiadająca najwięcej rodzajów budowy w grze, mogą się pochwalić aż 8 wersjami budowy.
  • Choć zmieniają się w obszarach niezaludnionych, to na Półwyspie Południowego Kopyta robią to dopiero po zbliżeniu się w okolice Kamiennego Kręgu.
  • Wraz z trzecią, ósmą i dziewiątą generacją Dzikich Koni Jorveskich dodano zwierzaki do torby wzorowane na ich magicznym umaszczeniu. W przypadku koni modelu shire są to pluszaki koni, u Umbry i Ayli lis i kot (biegnące obok siodła), zaś przy Kamposie i Tellinie zostały dodane płaszczki manty, zwane panda rayami (latające nad graczem). Pluszaki są do kupienia w Fioletowym Kucyku po 100 Star Coins, lis i kot po 450 Star Coins, a panda raye po 400 SC u Gary'ego Goldtooth'a.

Rasy koni w Jorvik
Starshine Legacy: Jorvik gorącokrwistyStarbreed
Stajnia Marzeń: Jesienny Galop: Irlandzki koń pociągowyKoń fińskiKłusak orłowskiFuriosoKoń oldenburskiSelle FrançaisMangalarga MarchadorDuński koń gorącokrwistyKoń pełnej krwi angielskiejMorabArab ShagyaKoń hanowerskiKłusak MissouriKoń dońskiKoń holsztyński
Stajnia Marzeń: Zimowy Rajd: Cleveland BayNoniusAustralian Stock HorseKoń czystej krwi arabskiejKoń SalernoPersanoKoń litewskiGelderlanderAngloarab sardyńskiKoń achał-tekińskiWalerKoń budionnowskiKanadyjski koń gorącokrwistyAustralijski koń gorącokrwistyKoń westfalski
Stajnia Marzeń: Wiosenna Przygoda: Koń luzytańskiAmerykański koń ciepłokrwistyAlter realAngloarabSzwedzki koń ciepłokrwistyUkraiński koń jeździeckiEinsiedlerBelgijski koń ciepłokrwistySella ItalianoKoń fryzyjskiHolenderski koń gorącokrwistyKoń lipicańskiCzeski koń ciepłokrwistyKoń andaluzyjskiKoń trakeński
Stajnia Marzeń: Letnie Zawody: AztecoColorado RangerMorabTennesee WalkerAmerican Paint HorseAmerican Quarter HorseAppaloosaChoctawKigerMustangKłusak amerykańskiAmerykański BaszkirCriolloMorgan
Star Stable Online: Jorvik gorącokrwistyKucyk jorveskiDuński koń gorącokrwistyKoń czystej krwi arabskiejSportowy koń fryzyjskiMorabKoń fryzyjskiKoń północno-szwedzkiKoń andaluzyjskiCob irlandzkiKoń pełnej krwi angielskiejStarbreedMorganKoń achał-tekińskiKoń oldenburskiSelle FrançaisHolenderski koń gorącokrwistyKoń westfalskiAppaloosaAmerican Paint HorseKoń fiordzkiKuc ChincoteagueAmerican Quarter HorseShireKuc islandzkiKuc walijskiJorveski dziki końKoń lipicańskiMustangHaflingerKoń hanowerskiKoń PintabianConnemaraKoń luzytańskiKoń trakeńskiZercykClydesdaleAmerykański BaszkirKnabstrup