FANDOM

Jessica
Jessica – antagonistka w Starshine Legacy: The Legend of Pandoria. Pojawia się także w Stajni Marzeń: Jesienny Galop, Stajni Marzeń: Zimowy Rajd, Stajni Marzeń: Letnie Zawody oraz Star Stable Online. Jest jedną z generałów Garnoka. Pan Sands nazywa ją Księżniczką Mroku.

Starshine Legacy

Jess

Jessica w stroju Księżniczki Mroku

The Legend of Pandoria

Jessica rywalizuje z Anne o kontrakt z wytwórnią perfum, lecz jej prawdziwym celem jest zdobyć zdjęcia Anne, by posiąść jej duszę i pokonać Jeźdźców Dusz. Przy obecności Jessiki dusza Concorde zostaje odesłana do Pandorii. Na końcu gry wraz z panem Sandsem przez kopnięcie konia wpada do portalu.

35W5U8xfvcs

Zdjęcie Jessiki w garderobie w Akademii Gwiazd

Stajnia Marzeń

Jesienny Galop

Jessica udostępnia trening crossu przy Firgrove, opiekuje się też rannym ptakiem.

Zimowy Rajd

Jessica stoi na wybiegu w Meander. Udostępnia tam parkur z przeszkodami i prosi gracza o przyniesienie siana.

Letnie Zawody

Jessica znajduje się na wybiegu w Zamkowej Zatoce. Udostępnia slalom między tyczkami (Pole Bending).

Star Stable Online

Jessica-2
Jessica-3

Jessica jest jednym z Jeźdźców Mroku. Po raz pierwszy gracz spotyka ją, gdy rusza po raz pierwszy do Dark Core, pojawia się także podczas drugiej, trzeciej i czwartej wyprawy. Próbowała porwać najlepszego szpiega Szpiegmistrza, Luciena, ale gracz wraz z Korą jej przeszkodzili.

Książki

Ödesryttarna: Jorvik kallar

Jessica udaje nową uczennicę w szkole, w której uczą się Jeźdźcy Dusz. Rywalizuje z Anne w konkursie na modelkę i kiedy dziewczyna pozuje, Jessica naśmiewa się z niej przed innymi uczniami. Sesja zdjęciowa przenosi się do Stajni Jorvik. Wtedy Jessica zaczarowuje Concorde'a, który stopniowo znika z Jorvik i materializuje się w Pandorii. Próbuje także odebrać Derekowi jego kamerę, ale Alex to udaremnia.

Ödesryttarna: Legenden vaknar

Jessica śledzi Alex, która zmierza do platformy wiertniczej przy Cape Point. Jednocześnie przenika do umysłu Anne, szukającej Concorde'a w Pandorii i próbuje przekonać ją, że inni Jeźdźcy Dusz nie są jej przyjaciółmi. Jessica zwraca się do pana Sandsa o pomoc, ale ten ignoruje ją i wspomaga Sabine. Po jakimś czasie Alex zawraca i mija Jessicę, nie rozpoznając jej. Dziewczyna wścieka się, że nic nie idzie po jej myśli. Jednak decyduje się zostawić Alex i rusza na platformę, gdzie znajduje się portal, aby powstrzymać Anne. Jessica zostaje pokonana. Później wraz z innymi Jeźdźcami Mroku jedzie na Wzgórze Stracha na Wróble, żeby zniszczyć złote jabłko, ale podczas pościgu za Jeźdźcami Dusz wjeżdża na stary most, który zawala się pod nią i spada w przepaść.

Ciekawostki

  • Zdjęcie Jessiki wisi w garderobie w serii Akademia Gwiazd.
  • Jessica pochodzi z miejsca o nazwie Ciemna Gwiazda.