FANDOM

Jezdzcy

Jeźdźcy Dusz (czasem zwani Gwiezdnymi Jeźdźcami) – grupa czterech lub pięciu osób ze specjalnymi mocami. Pojawiają się w Starshine Legacy oraz Star Stable Online. Ich zadaniem jest ochrona Jorvik przed Garnokiem i jego wysłannikami, takimi jak pan Sands i Jeźdźcy Mroku.

SoulRiders1

Członkowie (obecne pokolenie)

Członkowie (poprzednie pokolenie)

Kręgi

Krąg Gwiazdy

"Gwiazda związana jest błyskawicą, lecz znajduje się pod nią, na wschodzie. Czerwony to kolor krwi, a także włosów jeźdźca, który przynosi życie."

Jeździec należący do kręgu gwiazdy ma moc dawania życia. Przejawia się to w leczeniu ran. Do tego kręgu należy Lisa.

Krąg Księżyca

"Księżyc świeci wysoko na północnym zachodzie. Kolor nocy to zasłona wizji, a także jeźdźca przeszłości i przyszłości."

Jeździec należący do kręgu księżyca ma moc widzenia przeszłości, teraźniejszości i przyszłości. Przejawia się to w otrzymywaniu wizji. Do tego kręgu należy Linda.

Krąg Słońca

"Słońce wyłania się z południowego wschodu, a ona jeździ ze złotymi włosami i marmurowymi skrzydłami. Czas i przestrzeń nie mają nad nią władzy."

Jeździec należący do kręgu słońca ma moc pokonywania czasu i przestrzeni oraz przekraczania granic światów. Przejawia się to w otwieraniu portalu do Pandorii. Do tego kręgu należy Anne.

Krąg Błyskawicy

"Błyskawica uderza w dół prosto z północy. Kolor ziemi, błota i skóry to ścieżka wojownika."

Jeździec należący do kręgu błyskawicy ma moc odbierania życia. Przejawia się to w odbieraniu dusz. Jeździec ten jest wojownikiem Jeźdźców Dusz. Do tego kręgu należy Alex.

Ciekawostki

Kushwgs80Ow

Jeden z concept artów w butiku

  • W butiku w Miasteczku Srebrnej Polany widnieją concept arty Jeźdźców Dusz autorstwa Johana Egerkransa, na których dziewczęta są przedstawione jako modelki w różnych strojach, niewykorzystanych jednak dotąd w żadnej z gier.
  • Choć postaci Jeźdźców Dusz pojawiają się także w serii Stajnia Marzeń, ich moce nie są w żaden sposób wspomniane ani pokazane.
  • W grach Starshine Legacy Jeźdźców Dusz było czterech, natomiast w Star Stable Online jest ich pięciu, w obecnym i poprzednim pokoleniu.