FANDOM

Herman
Herman Wetton – właściciel stadniny w Jorvik. Pojawia się w seriach Akademia Gwiazd, Starshine Legacy, Stajnia Marzeń i w Star Stable Online. Jest bratem Kojota i pana Wettona.

Starshine Legacy

Tajemnica Gwiezdnych Jeźdźców

Herman wita Lisę w stadninie i zgadza się, by ta dosiadła chorego Starshine. Później odmawia panu Sandsowi, gdy ten oferuje kupno konia.

Tajemnice Sosnowego Wzgórza

Herman ostrzega Lindę, by trzymała się z dala od domu na Sosnowym Wzgórzu. Później zostaje uratowany przez Lisę i Lindę, gdy Sands i jego pomocnicy jadą do stadniny go skrzywdzić.

The Legend of Pandoria

Herman pomaga Anne przygotować się do sesji zdjęciowej oraz zawodów.

The Riddle of Dark Core

Herman mówi Alex o polanie i tajemniczym Frippie. Nadzoruje także wyścig na Wzgórzu Strachów.

Akademia Gwiazd

Epizod 2

Herman po raz pierwszy pojawia się w drugim epizodzie Akademii Gwiazd. Jest jurorem szkolnego apelu, a jego zagadka dotyczy koni. Pomaga graczowi uwolnić uwięzioną w stajni przyjaciółkę i przyznaje zwycięstwo Płonącemu Kwartetowi.

Epizod 3

Herman pozwala graczowi trenować taniec w stadninie tuż przed występem w Black Light.

Stajnia Marzeń

Jesienny Galop

Herman stacjonuje w stadninie Jorvik i wprowadza gracza w świat Jorvik. Później zabiera dziewczynę na Puchar Claymore.

Letnie Zawody

Herman usiłuje ocalić Zamek Hermana przed sabotażem pana Sandsa.

Star Stable Online

Kiedy gracz po raz pierwszy przybywa do Urodzajnych Hrabstw, to jego celem jest dostanie się do stajni Jorvik. Tam spotyka Steina oraz Johannę, którzy informują go, że Herman jest na wakacjach i nie wiedzą, kiedy wróci. Jednak po uzyskaniu reputacji we frakcji Stajni Jorvik "Lubiana" Stein ujawnia, że Herman tak naprawdę ukrywa się w swoim domu, który znajduje się naprzeciwko stajni.

Herman odgrywa kluczową rolę w walce z G.E.D. oraz pomaga graczowi dostać się do Epony, gdzie zostaje złapany i uwięziony. Dzięki późniejszym wysiłkom członków C.H.I.L.L. dowiaduje się o współpracy G.E.D. z Dark Core, którzy zażądali przekazania im Hermana w zamian za maszyny wiertnicze. Silencia Tranquila wraz z graczem udaremnia transport Hermana do Dark Core i uwalniają go. Po tych wydarzeniach Herman obiecuje C.H.I.L.L. swoją pomoc w ratowaniu Ziemi.

Komiksy

Na samym początku komiksu Herman i Clarice martwią się o stan Starshine. Poźniej wita Lisę w stajni jej pierwszego dnia w miasteczku. Gdy Sands porywa Starshine, jego ludzie atakują Hermana i nabijają mu guza na głowie, którego leczy potem Lisa. Herman dzwoni także do posterunkowego Konrada, by zgłosić porwanie.

Ciekawostki

  • Z komiksu dowiadujemy się, że Herman dorastał w latach sześćdziesiątych. Prawdopodobnie zatem ma przynajmniej 60 lat.
  • W Star Stable Online pra pra pra ciotka Hermana była świetnym jeźdźcem i brała udział we wszystkich zawodach.