FANDOM

Garnok

Ilustracja przedstawiająca Garnoka i Jeźdźców Dusz

Garnok – antagonistyczny, pozaziemski potwór w Starshine Legacy i Star Stable Online. Jego celem jest przejęcie władzy nad światem. Jeźdźcy Dusz robią wszystko, by pokrzyżować mu plany. Nigdy nie pojawił się osobiście w grze, ale uważa się go za potwora przypominającego ośmiornicę.

Starshine Legacy

Garnok pochodzi z innego układu słonecznego. Tysiące lat temu Fripp i Strażnicy Aideen uwięzili go w statku kosmicznym i wysłali go na koniec wszechświata za okropne zbrodnie, których się dopuścił. W czasie lotu latający spodek uderzył w morze w pobliżu Jorvik i od tego czasu potwór pozostaje uwięziony w statku kosmicznym. Pan Sands i Generałowie starają się uwolnić Garnoka, a firmę Dark Core wykorzystują jako przykrywkę.

Garnok wysunął swoje macki z morza i próbował złapać Alex i Tin-Cana, gdy ścigali się z Katją i Stalkerem. Później w wizji Jamesa widać, że jedynym sposobem na powstrzymanie Garnoka jest zniszczenie pieczęci w Pandorii.

Star Stable Online

Garnok, choć jest nadal uwięziony w morzu, to rośnie w siłę. Pan Sands i Jeźdźcy Mroku mają plan, aby uwolnić potwora, a Fripp, Strażnicy Aideen i Jeźdźcy Dusz starają się, jak mogą, aby przeszkodzić im w tym.

Kiedy gracz pojechał do Pandorii, żeby uwolnić Anne, Garnok został przywołany przez Darko i tak samo, jak w Starshine Legacy, próbował złapać gracza za pomocą macek.

Książki

Ödesryttarna: Legenden vaknar

Garnok nie pojawia się osobiście, ale jego generałowie wspominają, że jest już zniecierpliwiony i, jeśli się słucha uważnie, można usłyszeć jego gniew w postaci stłumionego ryku z dna morza.

Natomiast Fripp opowiada Jeźdźcom Dusz, że jeśli potwór się uwolni, Ziemię ogarnie ciemność i zniszczenie, a Garnok wróci do miejsca, z którego pochodzi, gdzie panuje chaos.

Ödesryttarna: Mörkret Faller

Garnok zostaje uwolniony przez pana Sands. Ocean zaczyna się podnosić, a na Jorvik szaleje bardzo silna burza i pojawia się coraz więcej szczelin pandorycznych. Potwora spowijają kłęby gęstego, czarnego dymu, w którym można dojrzeć macki, pazury i święcące oczy.

Garnok przedostaje się do Pandorii, gdzie jego generałowie walczą z Jeźdźcami Dusz i próbuje wykorzystać Alex, by z jej pomocą przejąć Jorvik.