FANDOM

Fripp
Fripp
Wiek Nieśmiertelny
Zawód Posiadacz starożytnej mądrości
Założyciel zgromadzenia Strażników Aideen
Urocza maskotka
Data urodzin 2 stycznia
9 kwietnia
17 lipca
14 października
Miejsce zamieszkania Sekretny kamienny krąg
Ulubiona potrawa Tort urodzinowy
Specjalne umiejętności Astrologia
Przepowiadanie przyszłości
Hobby Fikcja dla młodych dorosłych
Pochodzenie Pandoria

Fripp – magiczna istota pozaziemska przypominająca wiewiórkę w Starshine Legacy i Star Stable Online. Pomaga Jeźdźcom Dusz walczyć z Dark Core. Przybył kilkaset tysięcy lat temu na Ziemię z Pandorii. Powrotu zabrania mu prawo zapisane w Kodeksie Pandorii.

Historia

Fripp był jednym ze strażników, którzy mieli odesłać uwięzionego Garnoka na skraj wszechświata. Niestety, statek kosmiczny, na którym zamknięto potwora, rozbił się u wybrzeży Jorvik.

Starshine Legacy

Po raz pierwszy pojawia się w drugiej części gry. Uświadamia Lindzie, że używając swoich mocy może znaleźć lokalizację bomby. Od tej pory informuje Jeźdźców Dusz o ich mocach i pomaga w walce z siłami zła. Informuje Anne, jak powinna ocalić Concorde'a z Pandorii, a także tłumaczy Alex zasady działania mentalnego uderzenia.

Star Stable Online

BiuroStarStableFripp

Podobizna Frippa w biurze Star Stable

Fripp jest założycielem oraz liderem zgromadzenia Strażników Aideen. Przewodniczy zebraniom i podejmuje najważniejsze decyzje w sprawie walki z Garnokiem. Został ranny za sprawą Darko po pierwszej, nieudanej wyprawie do Pandorii i zapadł w śpiączkę. Po tym wydarzeniu gracz ma okazję wejść do biura Frippa pełnego starych ksiąg i tajemnic. W przyszłych aktualizacjach, jak podaje Magazyn Star Stable Online, Czarownica Mazarin ma pomóc w jego uratowaniu.

Komiksy

Fripp przywołuje do siebie Anne i Alex, a także tłumaczy Lisie, co ma zrobić, by ocalić Starshine.

Książki

Ödesryttarna: Jorvik kallar

Fripp przekazuje Druidom, że nadszedł czas, by utworzyło się nowe siostrzeństwo Jeźdźców Dusz. Później pomaga Anne dostać się do Pandorii, żeby odnalazła Concorde'a.

Ödesryttarna: Legenden vaknar

Fripp mówi Jeźdźcom Dusz o ich mocach. Przewiduje także, że będą oni ostatnim pokoleniem Gwiezdnych Jeźdźców.

Ciekawostki

  • Bardzo nie lubi, gdy myli się go z wiewiórką.
  • Fripp i Katja to jedyne postacie, które mają w Star Stable Online dwuwymiarowe awatary.
  • Nie pamięta prawie niczego, co wydarzyło się przed jego przybyciem do Jorvik.
  • W biurze Star Stable znajduje się jego podobizna.