9789179754082.jpg

Ödesryttarna: Skuggor över Jorvik (Jeźdźcy Dusz: Cienie nad Jorvik) – pierwsza część drugiej trylogii o Jeźdźcach Dusz, napisana przez Helenę Dahlgren. W przeciwieństwie do poprzednich książek, nie bazuje ona na Starshine Legacy, ale opowiada inną wersję wydarzeń ze Star Stable Online.

Opis

Cztery przyjaciółki - Anne, Lisa, Alex i LindaJeźdźcami Dusz, którzy z pomocą swoich koni bronią wyspy Jorvik przed złem. Tak przynajmniej mówią legendy. Ale co zrobić, kiedy wzywa życie poza Jorvik?

Latem drogi przyjaciółek się rozeszły i kiedy spotykają się ponownie nic nie jest takie jak dawniej. Wygląda na to, że wszystkie oprócz Alex wątpią w misję Jeźdźców Dusz. Lisa marzy o prostym życiu w Teksasie, Linda ciągle myśli o studiach na Oxfordzie, a Anne skrywa tajemnicę, której nie chce nikomu wyjawić. Nawet swoim siostrom, z którymi złączył ją los.

Jeźdźcy Dusz myśleli, że mogą odetchnąć z ulgą, ale tym razem Anne, Lisa, Linda i Alex staną twarzą w twarz z wrogiem, który wywróci wszystko do góry nogami.

Od bezpiecznych stajni po nieznane równoległe rzeczywistości "Skuggor över Jorvik " zabiera nas w ekscytującą, przerażającą i magiczną przygodę, w której naprawdę wszystko może się zdarzyć. Gra Star Stable Online jest najszybciej rozwijającą się grą komputerową o koniach na świecie i ma ponad 500 000 aktywnych graczy miesięcznie.

Wersje książki

  • szwedzka: Ödesryttarna. Skuggor över Jorvik (15 marca 2021)

Literatura z uniwersum Jorvik
Książki: Ödesryttarna: Jorvik kallarÖdesryttarna: Legenden vaknarFyra berättelser från JorvikÖdesryttarna: Mörkret fallerSpökhistorier från JorvikÖdesryttarna: Skuggor över JorvikStallberättelser från Jorvik
Opowiadania: Legenden Om Den Huvudlösa RyttarenVinterlångTexas BluebellMidnattsolWild At HeartIn FlamesThrough Your EyesAshes To AshesFaster Amals dockaTick-TackKörsbärsgårdens hemlighetSharis maskLegenden om Glue Man
Publikacje: Star Stable. Przewodnik
Powieści graficzne: Ödesryttarna: Mörkrets sång