FANDOM

Starshine Legacy, zkratkou SL nebo SSL, je čtyřdílná herní série vydána roku 2005 výhradně pro knižní klub Penny Girl (dříve nesoucí název Pony club). Tato série byla vyvíjena společnostmi Hidden Entertainment AB a Pixel Tales.

Soulriders-0

POZNÁMKA! Tato série nemá s distribucí Star Stable Online jako takového žádnou spojitost. Série byla dříve nabízena v rámci knižního klubu Penny Girl (Pony club). V dnešní době neexistuje způsob, jak ji získat oficiální cestou.

Uvedení do hry Editovat

Celá série sleduje osud čtyř dospívajících dívek a jejich koní. Jedná se o dvojice Lisa a Starshine, Linda a Meteor, Anne a Concorde, a Alex a Tin-Can. Ústředním motivem je postupné objevování skrytých magických sil a plynulé odkrývání temných zákoutí jinak poklidného a mírumilovného Jorviku, dokonce jeho záchrana před zkázou.

Každý díl je členěn do 7 kapitol, které jsou jako celek uvedeny intrem a zakončeny outrem.

Epizoda 1. Editovat

Lisa1

V této epizodě hráč hraje za dívku jménem Lisa, která se právě přistěhovala do Jorviku. Lisa si najde nové přátele (včetně Lindy, Anne a Alex) a náhodou se v místní stáji zaplete do tajemného dobrodružství. Během hry Lisa zjistí, že má tajemné schopnosti, a na konci musí vyhrát koňský závod.

Více o této epizodě najdete zde.

Epizoda 2. Editovat

Linda2

V této epizodě hráč hraje za dívku jménem Linda, ambiciózní studenku, která se navíc se svým koněm Meteorem věnuje parkurovému skákání. Po událostech z předchozího dílu začíná do tajemných dějů v Jorviku více pronikat právě i ona, navíc začne mít vize. Tím se pomalu začne formovat sesterstvo duchů na koních (Soul Riders). Vše vrcholí před parkurovými závody, když je na Lindě, aby zachránila Jorvik před katastrofou.

Více o této epizodě najdete zde.

Epizoda 3. Editovat

Anne3

Podivné věci, které se dějí v Jorviku, se teď více promítnou i do života bohaté blondýnky Anne, za kterou v této epizodě hráč hraje. Všechno začne, když se chce Anne přihlásit do konkurzu jako modelka pro nový parfém. Kromě toho málem přijde o svého koně Concorda, se kterým závodí v drezuře. I ona v sobě najde tajemné schopnosti a zjistí, že patří k duchům na koních. Na konci hry je opět třeba zachránit Jorvik, a vyhrát závody, tentokrát v drezuře.

Více o této epizodě najdete zde.

Epizoda 4. Editovat

Alex4

V poslední epizodě hráč hraje za Alex. Je to opravdu drsná dívka, která chrání svého mladšího bratříčka Jamese před šikanou. Ukáže se ale, že aktéři šikany, Katja a Buck, nejsou jen obyčejní agresoři, a tak se o svých schopnostech dozvídá i Alex, čímž uzavře čtveřici duchů na koních (Soul Riderů). S pomocí svého koně Tin-Cana musí zachránit Jamese ze spárů zla, a nakonec musí duchové na koních společně zachránit Jorvik, v zatím nejdůležitějším závodě s časem. Po dokončení hry se zpřístupní tajná úroveň, kde hráč může hrát za kteroukoliv z dívek a vybrat si kteréhokoliv z koní, může v omezeném prostoru volně jezdit a závodit přes překážky.

Více o této epizodě najdete zde.

Zajímavosti Editovat

  • Herní sérii doplňuje čtyřdílný komiks Starshine Legacy, zaměřený zejména na dějovou linku všech dílů hry. Nechybí zde ani značně rozšířený repertoár vedlejších postav, a mírně rozvinuté pozadí hlavní dějové linky.