FANDOM

Starshine je kůň Lisy. Předtím patřil panu Hermanovi, který ho vychoval.

Vzhled Editovat

Starshina všichni znají díky jeho neobvyklému zbarvení. Je bílý s modrou hřívou a ocasem. Má namodralý čumák.

Starshine Legacy Editovat

Ve Starshine Legacy je Starshine kůň, o kterého se stará Lisa, která na něm i jezdí po celou dobu hry.

Star Stable Online Editovat

Poprvé Starshina zahlédnete klusat po Greendalu v Harvest Counties.

Jakmile budete mít vyšší level, Starshine si s vámi bude chtít popovídat o tom, jak se s Lisou oddělili. Po tom, co se Lisa vrátila z hudebního turné do Jorviku, vzala Starshina na vyjížďku do Forgotten Fields.

Starshine skoro vše zapomněl, protože byl omráčen. Zjistil, že Lisa zmizela. Hledal ji ve stájích a všude okolo (i v Greendalu), ale nikde ani stopa. Vy jako hráč se pokusíte Lisu najít.

Vy a Starshine začnete hledat vodítka v Severních Graydew Horách. Během hledání nalzenete vypálenou siluetu Starshina s Lisou na zádech. Nešlo o bouřku, ale o přepadení Temnými Jezdci. Poté najdeme Pandorickou prasklinu s Lisou uvězněnou uvnitř.

Starshine-0

Stará verze Starshina v Greendalu.

Ve snaze mluvit s ní Starshine požádá Lisu o radu, jak ji mohou dostat ven. Lisa mluví o Spící Vdově a říká, abychom nechali prasklinu otevřenou. Díky pomoci stromu, se Lisa a Starshine opět sjednotili a zachránili nás před temnými jezdci.

Potom se on, Soul rideři a náš hráč vypraví na ropnou plošinu Dark Core s cílem zachránit Justina. Zachráníme ho a vezmeme ho k druidům, bohužel ho zatknou.

V dalším úkole Starshine, Lisa a hráč jdou do Údolí Strážců. Když se Starshine přiblíží k jeho soše, rozsvítí se.

Zajímavosti Editovat

  • Starshine je speciální plemeno, hvězdné plemeno. Na Jorviku je zatím jediný svého druhu. V minulosti pobíhali po Jorviku.
    Starshine statue

    Starshinova socha (rozsvícená) v Údolí Strážců, SSO.