Hra Star Stable Online, také známá jako SSO, je MMORPG vyvinuta společností Star Stable Entertainment AB, se sídlem ve Stockholmu, Švédsko. Hra je založena na předchozích sériích Starshine Legacy, Star Academy a Star Stable. Začala se vyvíjet v průběhu roku 2007. V roce 2010 společnost koupila práva na hru a začala vyvíjet pokročilejší online verzi, která zachovala většinu prvků z předchozích her.

Gameplay Editovat

Hra Star Stable Online je určena pro ty, kteří mají vášeň jak pro koně, tak pro dobrodružství. Hráč se může starat o několik koní, plnit úkoly, soutěžit v závodech, prozkoumávat Jorvik, chatovat s lidmi, vytvářet si nové přátele a mnoho dalších zábavných věcí.

SSO je nejrychleji rostoucí hra s koňmi na celém světě s miliony hráči. Je k dispozici ve více než 130 zemích a ve 14 jazycích.

Hra je v současné době dostupná ve švédštině, angličtině, němčině, španělštině, norštině, francouzštině, ruštině, maďarštině, italštině, portugalštině, holandštině, polštině, dánštině a finštině.

Historie vývojeEditovat

Poté, co byly vydány hry Starshine Legacy, Star Academy a Star Stable, započal nový projekt s cílem vytvořit online, RPG hru, která by měla jako základ sérii her Star Stable. Práce na projektu pokračovala ještě několik let, než se otevřely oficiální webové stránky hry.

Pre-release

Design se během práce na hře radikálně změnil. Soudě podle screenshotů zveřejněných před vydáním, z původní online hry, která nebyla nikdy dokončena, měl hráč vidět svou postavu z velké dálky a shora. Z dalších snímků obrazovky před vydáním, které byly vydány o pár let později, se ukázalo, že design se mnohem více přiblížil k podobě původních her Star Stable. Jedním z prvních ukázaných míst byla vesnička Silverglade Village.

Hra Star Stable Online byla oficiálně vydána ve Švédsku v říjnu 2011. V červnu 2012 byla hra k dispozici po celém světě, počínaje anglickou verzí, a později přeložena do dalších jazyků.

ZápletkaEditovat

"Po staletí byl ostrov Jorvik zahalen záhadami. Legenda praví, že Jorvik nebyl kdysi dávno nic víc než jen pustá skála v chladném, temném moři, až do jedné kouzelné, bouřlivé noci, kdy tam spadla hvězda.

Z hasnoucích plamenů se vyřítila dívka na koňském hřbetě; půvabně projela po rozbouřené vodě - zanechávajíc za sebou brázdu klidu - nesouc světlo a zlatou harfu.

Dívka a její kůň dojeli k pustým břehům, které se zdály bez života, a dívka seslala své světlo do samého středu ostrova. Vlny života se valily napříč ostrovem, a všechno, co bylo dříve chladné a temné, bylo přivedeno k životu pomocí tepla a světla.

Legenda praví, že jorvičtí koně navazují s obyvateli ostrova zvláštní pouto.

Od počátku věků odpočívá hluboko pod mořem starobylé zlo, známé jako Garnok. Mystičtí Keepers of Aideen tajně bojují, aby drželi temnotu dál od Jorviku, a chránili tento ostrov před těmi, kdo chtějí zničit jeho světlo.

V dobách zoufalství vyjede sesterstvo Soul Riderů, aby ostrov chránily od zla, které se snaží zničit svět. Je předpovězeno, že se sesterstvo zjeví na hřbetech koní, vedené hrdinnou a statečnou dívkou, aby přinesly zpět naději a světlo těm, kteří věří, že je vše ztraceno. Jsi ty tou dívkou?" - z videa The Story of Jorvik

Úkolem hráče je plnit úkoly, kterými má chránit Jorvik před újmami, poznávat různé postavy a pomáhat jim, zpřístupňovat si nové oblasti, a mezitím zlepšovat své jezdecké dovednosti a posílit pouto se svým koněm.

ZajímavostiEditovat

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.