Starstable-logo-small1.jpg-300x90

Star Stable je herní série, vydána v roce 2008 Stabenfeldtem, Hidden Entertainmentem a Penny Girl. Tyto hry jsou také základem Star Stable Online. Tato série obsahuje 4 hry:

POZNÁMKA! Tato série nemá s distribucí Star Stable Online jako takového žádnou spojitost. Série byla dříve nabízena v rámci knižního klubu Penny Girl (Pony club). V dnešní době neexistuje způsob, jak ji získat oficiální cestou.

Shrnutí hry Editovat

Každá hra začíná na odlišném místě v Jorviku. Začínáte jako jezdec bez zkušeností a dopracujete se na místo vysoce prestižního jezdce s možností výstupu na mistrovství. Na cestě za tímto úspěchem hráč potkává spoustu odlišných charakterů, kteří potřebují s něčím pomoct a tyto úkoly vedou pomocí spojitostí do nových oblastí a poznávání nových lidí.

V každé z těchto her hráč začíná ve stáji, kde ho dozorčí naučí základy ježdění a péče o koně. Hráč potom prozkoumává okolnosti a pomáhá ostatním.

Podzimní Jezdci Editovat

Hráč potká Hermana v Jorvických Stájích a představí mu jeho koně společně s pár jezdeckými tratěmi. Hráč má po té možnost prozkoumat obrovskou oblast a trénovat Cross Country společně s vytrvalostí na cestě ke Claymorské Výzvě.

Zimní Jezdci Editovat

Hráč začíná setkáním s Ericem Lowe v Meanderské stáji, který mu představí koně jménem Bella. Hráč probojovává cestu k tomu, jak být lepší show jumper aby mohl se mohl zúčastnit známé Decker Horse Show.

Jarní Jezdci Editovat

Jordan Jet pracuje v Rockville Stáji a poprvé se setkává s hráčem. Jordan půjčí koně Bellu hráči a vysvětlí mu, její sen o založení jezdeckého kempu v okolí, bohužel majitelé stáje Bayridge jsou skeptičtí. Hráč pozná spoustu talentovaných jezdců, když těžce pracuje aby získal své místo na drezurní souteži v jezdecké škole Rodilla.

Letní Jezdci Editovat

Hermanův bratr Coyote přijíždí po několika letech v USA a hráč mu pomáhá se základem westernového centra v Jorviku. Hráč začíná svou cestu se školním jezdeckým koněm Old Faithful od Coyota. Mezitím, co se hráč učí více o westernovém ježdění, dostává čím dál tím větší šanci o soutěžení v Lone Star Rodeu.

Zajímavosti Editovat

  • Pár charakterů ze Starshine Legacy se objevují jako NPCs.
  • Stejně jako ve Starshine Legacy, Star Academy a Star Stable Online je možné hrát pouze za charakter dívky.
  • Všechny 4 hry jsou dostupné v těchto jazycích: Angličtina, Finština, Norština, Švédština, Čeština, Ruština, Němčina, Maďarština a Polština.
Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.