FANDOM

Star Academy 1
Star Academy: Konkurz! Je prvním dílem ze série her Star Academy. Tak jako v každé hře z této série, si i zde hráč vybírá, zda bude hrát za Lisu, Kyomi, nebo Brittany. Podle toho se děj mírně mění, v tomto článku je vše popsáno pro příklad, kde si hráč vybere hrát za Lisu.

Děj hry Editovat

Kapitola 1 Editovat

Lise přijde poštou pozvánka na přijímací řízení na Star Academy v Jorviku. Když se octne ve škole, uvede ji pan Grimp, který ji vyšle za slečnou Ritou a paní Grahamovou, aby před samotným konkurzem mohla vyzkoušet, jak na tom je z hlediska tance a zpěvu. Od Kyomi se dozvídá, že slečna Rita je tvrdá ženská, která tancem opravdu žije, zatímco od Brittany se dozvídá, že paní Grahamová je konzervativní, postarší dáma, která příliš nemusí novoty a moderní hudební směry.

Lisa se předvede jak slečně Ritě s tanečními kroky, tak paní Grahamové se svým hlasem, a je mile překvapena, že v ní vidí potenciál, i když obě zdůraznily, že na sobě musí hodně zapracovat. Následně se ozve přes rozhlas, že se má dostavit do auly na úvodní řeč pana Bergena, a tak taky učiní.

Úvodní řeči se Lisa účastní po boku Brittany a Kyomi. Pan Bergen, sympatický rektor Star Academy, podotkne, že ke konkurzu byli přizváni jen lidé s velkým potenciálem, i tak však na konci konkurzu zbyde jen hrstka. K Lisinu zděšení také zmíní, že k účasti na konkurzu je potřeba mít vlastní audionahrávku, ke které má uchazeč zazpívat a zatancovat.

Jakmile pan Bergen skončí, na chodbě Lisa vyzvídá, zda by jí nebyl někdo ochotný pomoci. Zatímco Lilith ji pošle do patřičných míst, dozvídá se, že jeden z uchazečů, Kevin, je talent na skládání hudby. Najde ho, jak stojí u skříněk.

Kevin s pomocí souhlasí, i když přiznává, že se Lisa zachovala mírně lehkovážně. Potřebuje však prázdné CD, které mu Lisa nakonec přinese z knihovny po nepříjemném rozhovoru s Lancem stojícím před ní.

Kevin Lisu nasměruje na malé pódium v nahrávací místnosti. Zatímco hraje na klávesy, Lisa se pokouší vymyslet text k hudebnímu doprovodu. Jakmile skončí, Lise zazvoní telefon. Volá pan Grimp, který jí sdělí, že je již v aule očekávána celým učitelským sborem Star Academy.

Lisa si tedy vezme od Kevina CD s nahraným hudebním doprovodem a peláší směrem k aule. Pan Bergen jen podotkne, že přišla o něco později, než měla, což by mohlo mít vliv na hodnocení u konzervativnějších členů poroty (narážka na paní Grahamovou).

Když následně předá CD panu Grimpovi a vydá se na pódium, začne samotné vystoupení. Po jeho konci je vyzvána, aby opustila aulu a počkala na chodbě na výsledky a další instrukce.

Kapitola 2 Editovat

Kapitola 3 Editovat

Kapitola 4 Editovat

Postavy Editovat

Hlavní postavy

Vedlejší postavy