FANDOM

SA Logo

Star Academy je herní série vyvíjena společnostmi Hidden Entertainment a Pixel Tales. I když se celý příběh

odehrává v Jorviku, bylo zde zdůrazněno umění - zpěv, tanec a další součásti jevištních vystoupení - a to na úkor problematiky koní, na rozdíl od zbylých sérií.

POZNÁMKA! Tato série nemá s distribucí Star Stable Online jako takového žádnou spojitost. Série byla dříve nabízena ke koupi (v ČR ne). V dnešní době neexistuje způsob, jak ji získat oficiální cestou.

Seznam dílů Editovat

Uvedení do hry Editovat

Ve hře Star Academy máte na začátku hry na výběr ze tří postav: Brittany, Kyomi a Lisy. Společně s Kevinem se jedná o hlavní postavy celé série, které působí na poli songů jako kapela "The Flaming Quartet".

Dle toho, jakou postavu si zvolíte, se osudy postav zaměňují a mírně liší. Kvůli snaze o co nejlepší napojení na zbylé herní série na této stránce byla zvolena ve všech 4 dílech jako ústřední postava Lisa.

Každý díl je reprezentován jednou skladbou, na které celá kapela v průběhu pracuje. Život v Jorviku ale odjakživa býval docela akční, takže ani zde není nouze o různé zvraty, krize a nepříjemnosti.

Postavy Editovat

Vedle výše zmíněných hlavních postav v této sérii můžeme narazit na Mauriceho Bergena (rektor Star Academy), paní Grahamovou, slečnu Ritu a pana Grimpa (vyučující na Star Academy), Lilith a Lanceho (úhlavní nepřátelé ústřední čtveřice), Clarenceho Stillwatera (egocentrický a arogantní majitel nahrávacího studia Dark Chord Records), zmrzlináře Leonarda, vlastníka stájí, pana Hermana a jeho bratra pana Wettona, majitele nahrávacího studia Black Light Records, rapovou hvězdu Raptora a v neposlední řadě i na psa Disca.

Obrázky ze hry Editovat

Zajímavosti Editovat

  • Star Academy má celkem 4 díly, které byly doplněny dvoudílným komiksem jménem Spotlight. Tento komiks reprezentuje mírně pozměněnou a doplněnou dějovou linku prvního dílu.