FANDOM

Spirit

Spirit je speciální kůň, který byl přidán díky spolupráci s DreamWorks a jejich novým seriálem Spirit Riding Free. Spirit funguje jako NPC, který vám dává denní úkoly každou hodinu každý den od 8:00 do 22:00 až do naplnění reputace. Jakmile budete Spiritem obdivováni (admired), můžete si ho koupit a a vlastnit jako každého jiného koně.

Funkce Editovat

Spirit se objevuje někde v Jorviku každou hodinu od 8:00 až do 22:00. Pokaždé, když se objeví, tak pro vás má denní úkol, který vám dá 750 reputačních bodů. Každá nová reputační úroveň odemyká nové věci v obchodě ve Fort Pintě.

Když hráč překročí úroveň reputace Admired (je Spiritem obdivován), může si koupit Miraderské jablko z obchodu ve Fort Pintě (Spirit) za 699 SC. Koupí tohoto jablka a po té výměnou se Spiritem si hráč Spirita přesune do své stáje a může být vlastněn jako každý jiný kůň.

Spirit jako vlastněný kůň Editovat

Jelikož je Spirit divoký kůň, je zde pár rozdílů mezi ním a jinými koňmi na Jorivku.

  • Spirita si koupíte tím, že mu nabídnete Miraderské jablko.
  • Spiritovo jméno se nedá změnit
  • Spiritova hříva a ocas nemůžou být změněny
  • Spirit na sobě nemůže mít žádné vybavení
  • Spirit bude mít level 15, jakmile ho dostanete do své stáje.

Rozvrh Editovat

Spiritss
Spirit má týdenní rozvrh a objevuje se v určitých časech na určitých místech, které se liší v závislosti na dni v týdnu. Každou hodinu se Spirit se objeví na novém místě, kde dá hráči nový úkol na vyplnění. Rozvrh je založen na oficiálním čase serveru, který lze najít hodinové věži ve vesnici Silverglade.

Pro rozvrh klikněte zde.

Zajímavosti Editovat

  • Tento Spirit je syn Spirita a Rain z originálního filmu Spirit - divoký hřebec, to je důvod, proč mu chybí hřbetní pruh.
  • Spirit je jediný kůň ve Star Stable Online, kterému nemůžete změnit jméno.
    • Také je jediný, s jednoslovným jménem.
  • Spirit je jediný kůň, který nemůže mít vybavení na SSO
  • Spirit je jediný Mustang v SSO, který když zmáčknete mezerník, nebude vyhazovat, ale vzpínat se.