FANDOM

Create-a-riding-club
V jižní části Jorviku je možnost pro hráče si vytvořit jezdecký klub. Potřebuje k tomu být Star Rider a být level vyšší než 5.

Pro jména klubů, klikněte zde.

Jak vytvořit klub? Editovat

Vytvořit klub stojí 50 Star Coins. Klubové jméno je složeno buď z dvou nebo tří slov.

Klub může mít pouze jednoho majitele. Majitel může měnit role členů, vyhazovat členy, měnit informace a pravidla, psát události do kalendáře a rozpustit klub.

Jak se dostat do klubu? Editovat

Do klubu se dostanete tak, že počkáte na pozvánku. Pouze majitel vám může poslat pozvánku. Maximální počet členů v klubu je 50.

Klub má vlastní společenskou místnost ve vesnici Silverglade. Majitel klubu má speciální místo k sezení a speciální příkazy, ostatní mají sedadla dál od majitele - záleží na titulu člena.

Club interface (Správa klubu) Editovat

Správa klubu je tabulka se stránkami členů, informací, týdenního kalendáře a pravidel. Pouze majitel klubu může přepisovat pravidla, informace, kalendářové události, vyhazovat hráče nebo měnit jejich tituly.

Members (Členi) Editovat

Záložka "Členi" je plná hráčských jmen seřazených dle titulů.

Club information (Informace o klubu) Editovat

Záložka "Klubové Informace" ukazuje jméno klubu, a popisek, který sepsal majitel. Pro majitele je zde tlačítko "disbandclub" (rozpustit klub), to automaticky vyhodí všechny hráče z klubu a klub bude zrušen.

Club Calendar (Klubový kalendář) Editovat

Clubhouse2

Klubová místnost ve vesnici Silverglade

Kalendář jednoho týdne (pondělí až neděle). Majitel klubu může sepsat události, třba kdy se bude konat setkání v klubové místnosti apod.

Rules (Pravidla) Editovat

Majitel má možnost vytvořit pravidla pro klub (př. "Nechovejte se neslušně"). Může tam napsat, jaké jsou jeho představy o chování hráčů a jaké zase ne.

Tituly Editovat

Všichni členi klubu mají jeden z těchto titulů:

  • Club owner (Majitel klubu)
  • Club leader (Vůdce klubu)
  • Riding instructor (Jezdecký instruktor)
  • Champion (Šampión)
  • Experienced rider (Zkušený jezdec)
  • Trainee (Praktikant)
  • Member (Člen)
  • Stable Girl (Holka ze stáje)
  • Novice (Nováček)

Tyto tituly mohou být upraveny pouze jestli jste majitel klubu. Jakýkoliv člen může dostat jakýkoliv titul, kromě titulu majitel klubu, protože ten může vlastnit jen ten, kdo klub vytvořil.